Media Rzeszów

Odwiedziło nas:

praca forum fejs program

AKTUALNOŚCI

"O internetach przy piwie”

Dodano: 05.03.19 13:29


akt33938464



Dzięki zaangażowaniu organizatora, Pawła Kosmali oraz pozytywnemu odbiorowi uczestników konferencja ta urosła do miana wielkiej imprezy w małym mieście, a sama


Kolbuszowa zyskała miano stolicy marketingu internetowego na podkarpaciu.


Kolbuszowa 2.0 - Prelegenci


Tym razem całe wydarzenie utrzymane było w luźnej, barcampowiej atmosferze, o czym świadczyła sama nazwa tej edycji “O internetach przy piwie”. Założenie było takie, że tym


razem konferencja ma mieć nieco mniejszy wymiar… tymczasem udział wzięło w niej niemal 100 osób głodnych wiedzy z zakresu SEO, analityki internetowej i link buildingu.


Swoje prelekcje wygłosiło pięcioro prelegentów.


Artur Pajkert , z linuxcom.pl


przedstawił prelekcję o tajemniczym temacie “Hakowanie umysłów”. Nakreślił, jak za pomocą odpowiednio skonstruowanych komunikatów wpływać na


odbiorców naszej strony internetowej, czy maili. Wiedza ta z pewnością znajdzie zastosowanie w marketingu.


Kolejnym prelegentem był Łukasz Suchy, doświadczony specjalista SEO z DevaGroup .


Opowiedział jakie działania warto podjąć, aby SEO było naprawdę skuteczne. Doradził, że warto zrobić plan i zająć się tematem optymalizacji z każdej możliwej strony aby osiągnąć



akt_akt339384644jak najlepsze wyniki.


O czatbotach opowiedział Paweł Szczyrek z IdeoForce .


Okazuje się, że czatboty stają się wszechobecne, a co za tym idzie coraz bardziej wyspecjalizowane. Wykorzystują możliwość personalizacji, co przekonuje użytkowników. Paweł opisał ich rodzaje i zaprezentował możliwości.


Kto zaczął interesować się pozycjonowaniem stron, ten wie jak ważne jest pozyskiwanie linków. Szerzej o tym temacie opowiedział


Michał Suski, współtwórca narzędzia SurferSEO .


Wyjaśnił jakie linki są wartościowe, a jakie nie i przedstawił przykładowe strategie na pozyskiwanie linków do strony.


Ostatnim prelegentem był


Łukasz Kołodziejczyk, specjalista SEO z Onet.pl.


Zajął się on tematem analityki internetowej. Pokazał, że warto skupić się na potrzebach użytkownika i jego celach aby planować skuteczne działania marketingowe.


Konferencje Kolbuszowa 2.0 zawsze cechowała świetna atmosfera. Ta edycja jest szczególna. Zawiązały się nowe znajomości i zewsząd było słychać dyskusje na temat


marketingu internetowego. Kolbuszowa 2.0 znów dała o sobie znać w internetach!

Zobacz również: