Odwiedziło nas:
Dodano: 03.11.2014
Źródło: Agencja TVN
Piękna kobieta, która kocha miasto, jest ambitna i zdecydowana, szuka wysublimowanych rozwiązań i elegancji w nowoczesnym wydaniu. Ten opis idealnie pasuje do klientek nowego Renault Twingo, najbardziej zwinnego i uroczego samochodu na rynku. Designerskie, kolorowe i wyposażone w inteligentne technologie Nowe Renault Twingo doskonale wpisuje się w życie aktywnej kobiety. Renault Polska w ramach promocji nowego modelu Twingo rozpoczęło współpracę z marką modową Bizuu. Obydwie niezwykle kobiece marki – Bizuu i Renault Twingo – nowatorsko podchodzą do designu i w oryginalny sposób wykorzystują najnowsze trendy. Proponowane rozwiązania pozwalają kobietom wyróżnić się, podkreślając ich indywidualny styl.
Nowy Renault Twingo skradł serce Katarzyny Glinki. Aktorka została ambasadorką marki Renault i osobiście testowała samochód we francuskim mieście Nantes. Za co gwiazda pokochała ten model? Zachwycił ją przede wszystkim design auta, który można dostosować do indywidualnych potrzeb. - To małe miejskie autko, które pokochają wszystkie kobiety - podkreśliła aktorka.
TAGI: Wywiad z Anitą LipnickąRobert Więckiewicz o kinieWywiad z zespołem KombiRozmowa z Pawłem Małaszyńskim
Zobacz również: