Odwiedziło nas:
Dodano: 12.09.14 12:12
Największa atrakcja turystyczna województwa podkarpackiego, na scenie przedstawiciele regionalnych i lokalnych władz oraz mieszkańcy z... bajkowymi rekwizytami, a w tle zmagania o szansę, by stać się twarzą regionu (szczegóły na stronie www.twarzregionu.pl) - wszystko to brzmi trochę jak z bajki, lecz działo się zupełnie realnie. 11 września, na Rynku w Rzeszowie odbyła się kolejna odsłona kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej „Bajkowy urlop w Polsce".
Kampania ta podsumowuje projekt Promujmy Polskę Razem, realizowany przez Polską Organizację Turystyczną w latach 2010-2014, którego celem jest promocja turystycznych Polski na rynkach zagranicznych.
Kampania finałowa projektu Promujmy Polskę Razem to cykl szesnastu akcji promocyjnych w każdym z województw. Odbywają się one od czerwca do września br. i są okazją do zaprezentowania działań zrealizowanych w ramach projektu i podsumowania ich efektów.
Tytuł projektu - Promujmy Polskę Razem – zobowiązuje, dlatego w programie wieńczącej go kampanii znalazła się także ciekawa propozycja dla mieszkańców Rzeszowa i całego województwa podkarpackiego, jak również odwiedzających je turystów. W ramach imprezy można było spróbować swych aktorskich, scenicznych sił i odegrać scenkę inspirowaną walorami turystycznymi regionu. Inscenizacjom towarzyszyła bajkowa aranżacja i rekwizyty, stanowiące nawiązanie do bajkowego motywu, który reklamował województwo podkarpackie w jednej z kampanii zrealizowanych przez POT w ramach projektu Promujmy Polskę Razem.
Jednak wspólna zabawa w bajkowo-turystyczne inscenizacje czy możliwość wystąpienia wspólnie ze znanymi celebrytami, choć wyjątkowe, to nie jedyne atrakcje dla uczestników. Każdy, kto pokazał na mini-scenie bajkową scenkę, inspirowaną atrakcjami turystycznymi regionu, ma szansę zostać prawdziwą gwiazdą – twarzą województwa podkarpackiego ! Plenerowe imprezy w poszczególnych województwach będą mieć bowiem kontynuację w ramach – tym razem już ogólnopolskiego - konkursu „Zostań twarzą regionu". Udział w konkursie mogli wziąć wszyscy autorzy scenicznych inscenizacji, a dla zwycięzców POT przygotowała niezwykłą nagrodę: możliwość udziału w prawdziwej kampanii reklamowej! W każdym z regionów wyłonione zostanie - w efekcie najpierw głosowania internautów, a później werdyktu jury – po jednej, najciekawszej bajkowo-turystycznej inscenizacji. Ich autorzy, laureaci konkursu, będą się mogli zobaczyć na ponad 250 billboardach, które zawisną na terenie całego kraju, a dodatkowo otrzymają honoraria.
Jak na bajkową kampanię przystało, pora na morał: gdy działa się razem, można bardzo wiele zrobić dla promocji turystycznej Polski i każdego z regionów. Projekt Promujmy Polskę Razem jest tego doskonałym przykładem, a wieńcząca go kampania ilustruje to w bardzo sugestywnej i zarazem niekonwencjonalnej formie. Jak się więc okazuje, nie tylko w bajkach wszystko dobrze się kończy...
Zobacz również: