Odwiedziło nas:
Dodano: 14.12.15 18:01
W dniach 7 i 8 grudnia 2015 r. na Politechnice Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza odbyła się pierwsza edycja ogólnopolskiej, dwudniowej konferencji naukowej „MarketingON. Siła innowacji”, podczas której swoje wystąpienia przedstawili zarówno studenci wydziałów ekonomicznych uczelni z całej Polski, jak i zaproszeni prelegenci – osoby ze świata marketingu (teoretycy i praktycy), biznesmeni oraz przedstawiciele firm.
Organizatorem wydarzenia było Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief” działające przy Katedrze Marketingu i Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza w Rzeszowie. Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief” jest obecnie najstarszym i największym Kołem na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Ponadto charakteryzuje się największą dynamiką rozwoju oraz aktywnością w organizacji wielu przedsięwzięć studenckich.
W ciągu I edycji skupiono uwagę na innowacyjnych działaniach w biznesie, nieszablonowych pomysłach marketingowych oraz nowoczesnym zarządzaniu firmą. Pierwszy dzień konferencji MarketingON został przeznaczony na prezentacje naukowe studentów. Drugiego dnia zaproszeni prelegenci przedstawili swoje doświadczenia związane z innowacjami z zakresu marketingu, PR, promocji oraz zarządzania firmą. Wśród nich pojawili się między innymi: Pan Artur Wiza- Dyrektor Zarządzający Obszaru Komunikacji Korporacyjnej Asseco Poland S.A. Odpowiedzialny za strategię marketingową, działania PR i IR w Grupie Asseco, Grupa PZU – twórcy kampanii „Stop wariatom drogowym”, Bartosz Górski- Wiceprezes Zarządu Asseco Resovii Rzeszów, dyrektor Stanisław Mazur– założyciel Centrum Medycznego „Medyk”, Marta Półtorak- Prezes Zarządu Marma Polskie Folie, Prezes Zarządu Develop Investment Sp. z o.o. właściciela Centrum Handlowo-Rozrywkowego Millenium Hall, Prezes Zarządu Speedway Stal Rzeszów S.A.
Celem konferencji była inspiracja uczestników do nieszablonowego postępowania, wykraczania poza schematy postępowania w biznesie i marketingu oraz w codziennym życiu. Prelekcje gości miały charakter praktyczny – pokazały przykłady i ciekawostki z życia przedsiębiorstw oraz problemy, porażki, punkty zwrotne i niespotykane rozwiązania biznesowo – marketingowe. Konferencja zgromadziła pełną aulę wykładową V1, a także pozwoliła gościć w Rzeszowie reprezentantów sześciu społeczności akademickich z całej Polski: dwóch Uniwersytetów w Krakowie, a także z Lublina, Szczecina, Radomia oraz Krosna.
Zwieńczeniem dwóch dni konferencji był pokaz XV edycji „Nocnego Spotkania z Reklamą”, które jest sztandarowym wydarzeniem organizowanym przez Studenckie Koło Komunikacji Marketingowej „Brief”. Wydarzenie to gościło ponad 900 osób na dwóch salach wykładowych: V1 oraz S1, a także liczne grono odbiorców transmisji on-line.
Joanna Sienkiewicz
Zobacz również: