Odwiedziło nas:
Dodano: 27.01.22 15:44
Carrefour obniża ceny ponad 18.500 produktów w związku z obniżką VAT i proaktywnie dodaje do tej listy 1000 najczęściej kupowanych przez klientów
W sklepach własnych Carrefour od 1 lutego będą obowiązywać niższe ceny na asortyment objęty dotychczas 5% stawką VAT. Działanie to jest zgodne z założeniami rządowej Tarczy Inflacyjnej 2.0, która czasowo wprowadza zerową stawkę podatku na wybrane produkty pierwszej potrzeby. W świetle nowych przepisów sieć prowadzi obecnie intensywne prace nad zapewnieniem klientom możliwie jak najniższych cen wskazanych produktów spożywczych w sklepach własnych. Wśród asortymentu, który obejmie ponad 18500 produktów w nowych cenach, znajdą się m.in. warzywa i owoce, wędliny i mięsa, olej, nabiał czy pieczywo. Dodatkowo sieć podjęła decyzję o obniżce i utrzymaniu konkurencyjnych cen na blisko 1000 kolejnych produktów, które klienci wybierają najczęściej podczas swoich zakupów, np. z kategorii kosmetyków, chemii domowej czy pozostałych produktów spożywczych nie objętych obniżką VAT.
Gwarancja cen od 2020 roku
Zmiany wprowadzane od lutego stanowią zarazem rozwinięcie długofalowych działań Carrefour na rzecz zapewnienia klientom zakupów w przystępnych cenach. Już na początku 2020 roku, w odpowiedzi na trudną sytuację gospodarczą związaną z pandemią koronawirusa, Carrefour Polska jako jedna z pierwszych sieci w naszym kraju zdecydował o wprowadzeniu gwarancji niezmiennych cen na 150 produktów marki własnej. Działanie to dało klientom pewność, że w każdym sklepie z logo Carrefour w Polsce kupią oni popularne produkty codziennego użytku w stałej, niezmiennej cenie. Znalazły się wśród nich najbardziej potrzebne produkty spożywcze, takie jak kasze, mąka, cukier, nabiał, a także higieniczne, m.in. papier toaletowy czy ręczniki papierowe.
Dodatkowo w 2021 roku ruszyła długofalowa kampania „Ceny niskie jak dawniej”, w ramach której można było kupić w atrakcyjnej cenie m.in. produkty znanych marek dostawców, produkty marki Carrefour, a także artykuły ekologiczne, regionalne i lokalne. Promocje na produkty sięgały 30%, a często nawet ponad 40%, i charakteryzowały się prostymi, transparentnymi mechanizmami.
Niezmiennie popularnym rozwiązaniem zapewniającym klientom atrakcyjne ceny pozostają liczne programy oszczędnościowe dostępne w Carrefour. W ramach „Karty Dużej Rodziny”, do której Carrefour przystąpił jako pierwsza duża sieć handlowa w Polsce, każda rodzina z miasta i okolic, która posiada co najmniej trójkę dzieci, może skorzystać z rabatu aż do 10% na całe swoje zakupy. Na podobny rabat mogą liczyć również osoby powyżej 60. roku życia, w ramach cieszącej się dużą popularnością „Karty Seniora”. Zarazem wszyscy klienci dysponujący aplikacją Mój Carrefour mogą skorzystać w każdy weekend z rabatu 10% na całe zakupy.
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
źródło:infoWire.pl
Zobacz również: