Odwiedziło nas:
Dodano: 31.08.22 13:47
Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego, Lidl Polska startuje z wyjątkową akcją – „Szkoły Pełne Talentów”. W ciągu najbliższych miesięcy sieć przekaże szkołom w całym kraju wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie. W tym szczególnym przedsięwzięciu będą uczestniczyli Robert i Anna Lewandowscy! Wspólnie z nimi Lidl Polska obudzi młode talenty wśród polskich uczniów.
Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego, Lidl Polska startuje z wyjątkową akcją – „Szkoły Pełne Talentów”. W ciągu najbliższych miesięcy sieć przekaże szkołom w całym kraju wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie. W tym szczególnym przedsięwzięciu będą uczestniczyli Robert i Anna Lewandowscy! Wspólnie z nimi Lidl Polska obudzi młode talenty wśród polskich uczniów.
Po raz pierwszy Lidl Polska zaprosił do udziału w akcji wszystkie szkoły w Polsce. W ten sposób istniejąca od 20 lat sieć pragnie podziękować swoim klientom za zaufanie, jakim ją obdarzyli, i podjąć działania na rzecz wspólnego dobra. Znaczenie szkół jest nie do przecenienia, zwłaszcza w małych miejscowościach, gdzie mają ogromny wpływ na lokalne społeczności.
Roberta i Anny Lewandowskich nie trzeba nikomu przedstawiać. Robert jest światową gwiazdą piłki nożnej, a Ania wielokrotną medalistką mistrzostw świata, Europy i Polski w karate, która od lat angażuje się w projekty promujące zdrowie i aktywność fizyczną. Oboje odnoszą spektakularne sukcesy i motywują do walki o własne marzenia. Są idolami dla chłopców i dziewczynek – całego pokolenia. Niestety nie wszystkie dzieci mają jednakowe szanse na rozwijanie swoich talentów oraz zainteresowań. W wielu polskich szkołach wciąż brakuje nowoczesnego sprzętu sportowego, informatycznego, a także pomocy naukowych. Nadeszła pora, aby wspólnymi siłami to zmienić.
„Dwadzieścia lat temu, kiedy powstał pierwszy sklep Lidl Polska, nikt nie był w stanie przewidzieć, co przyniesie przyszłość. Przez ten czas nasz zespół zbudował silną markę, którą dziś tworzy ponad 25 000 pracowników. Rozpoczynając akcję <
W Talneciakach siła
Zasady akcji są proste: od 5 września br. klienci sklepów Lidl Polska będą otrzymywać Talenciaki – specjalne vouchery. Na stronie lidl.pl/szkoly przekażą je wybranej szkole. Placówka sama zdecyduje, na co zostaną wymienione zebrane Talenciaki. Nagród są dziesiątki: zaczynając od piłek, a kończąc na zaawansowanym sprzęcie multimedialnym. Dzięki temu każda szkoła może wybrać to, czego najbardziej potrzebuje. Najnowszy projekt Lidl Polska ma odmienić na lepsze nie tylko warunki, w których uczą się miliony polskich dzieci, ale przede wszystkim ich przyszłość.
Każdy Talenciak to punkt dla wybranej placówki, a także los na loterii. W odbywającym się co dwa tygodnie losowaniu szkoły, niezależnie od swojej wielkości i położenia, będą miały szansę wygrać m.in. kompletnie wyposażone sale komputerowe oraz sprzęt elektroniczny. Wyniki losowań można śledzić na lidl.pl/szkoly.
„Szkoła to często miejsce, w którym dzieci odkrywają swoje talenty: orientują się, że potrafią dobrze rysować, liczyć, grać w piłkę. Bardzo ważne jest, aby na samym odkryciu nie poprzestawać, tylko mądrze i konsekwentnie rozwijać swoje umiejętności. Z tym bywa różnie, między innymi dlatego, że nie wszystkie szkoły mają możliwość kupienia porządnego sprzętu do treningów. Dlatego z całego serca popieram inicjatywę Lidl Polska. Mam nadzieję, że uczniowie w całym kraju już niedługo odczują jej rezultaty” – mówi Anna Lewandowska.
„Dołączyłem do <
Akcja „Szkoły pełne talentów” rozpocznie się w poniedziałek 5 września i potrwa przez 10 tygodni. W kampanii wykorzystano wiele środków komunikacji – radio, telewizję, social media oraz komunikację outdoorową. Za zakup mediów odpowiada agencja Havas Media. Akcja została przygotowana przy współpracy z agencją TCC. Za komunikację kreatywną kampanii odpowiada agencja GPD.
Regulamin akcji dostępny jest na stronie: lidl.pl/szkoly.
źródło:Lidl Polska
Zobacz również: