Odwiedziło nas:
Dodano: 20.03.17 14:20
24 marca o godz. 17 w Zespole Szkół nr 5 w Rzeszowie (ul. Beskidzka 5) rozpocznie się
I Międzyszkolny Konkurs Młodych Talentów „To mnie kręci”. Jest on przeznaczony dla uczniów klas
IV-VI rzeszowskich szkół podstawowych.
Do współzawodnictwa zgłosiło się 15 uczniów
z następujących szkół: SP nr 2, SP nr 4 (ZS nr 4), SP nr 7 (ZS nr 5), SP nr 16, SP nr 18 (ZS nr 7), SP nr 25. Każdy z uczestników konkursu będzie miał za zadanie pokazać w czterominutowym występie swoje ponadprzeciętne uzdolnienia i umiejętności. Zobaczymy m.in.: pokazy umiejętności wokalnych, akrobatycznych, grę na ksylofonie, skrzypcach czy taniec bollywood.
Uczniowie będą oceniani przez jury, w skład którego wejdą: Brygida Sakowska - multimedalistka Mistrzostw Świata i Europy w Akrobatyce Sportowej, trener w Klubie Akrobatyki Sportowej w Rzeszowie; Marzena Styga-Durak, reprezentująca Rzeszowski Dom Kultury; Andrzej Paśkiewicz - muzyk, lider zespołu Manitou, gitarzysta w zespole Justyny Steczkowskiej; Marcin Dudycz - tancerz, półfinalista 5. edycji programu „Mam Talent!”.
Podczas konkursu obecni będą również goście specjalni: tancerze z Klubu Tańca Towarzyskiego „Dżet” Rzeszów-Boguchwała, akrobaci z Klubu Akrobatyki Sportowej w Rzeszowie
oraz grupy reprezentacyjne Rzeszowskiego Domu Kultury.
Organizatorem I Międzyszkolnego Konkursu Młodych Talentów „To mnie kręci” jest Zespół Szkół nr 5 w Rzeszowie, a patronat honorowy nad nim objął Rzeszowski Dom Kultury. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, m.in.: tablety, sprzęt elektroniczny, planszowe gry towarzyskie, vouchery do rzeszowskich kin i kręgielni. Więcej szczegółów znajduje się na stronie: www.tomniekreci.edu.pl
Organizatorzy serdecznie zapraszają wszystkich zainteresowanych występami młodych artystów.
Program imprezy:
•próba mikrofonowa: godz. 1500
•rejestracja uczestników: godz. 1600-1630
•losowanie numerów startowych: godz. 1640
•początek konkursu: godz. 1700
•występy gości specjalnych: godz. 1830
•ogłoszenie wyników, wręczenie dyplomów i nagród: godz. 1900
Zobacz również: